به گزارش ایرنا، روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان روز پنجشنبه به نقل از ' رضا نیک نداف ' اعلام کرد: در سال جاری (سال زراعی گذشته) 310 هزار تُن گندم به ارزش 400 میلیارد تومان توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور ( اصفهان، چهار محال و بختیاری و یزد ) در قالب خرید تضمینی از کشاورزان خریداری شد.
وی افزود: 220 هزار تُن از گندم خریداری شده به ارزش 287 میلیارد تومان از کشاورزان استان اصفهان خریداری شد که با شرایط ویژه در سیلو های بخش دولتی و خصوصی ذخیره سازی و نگهداری می شود.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان ( منطقه 10 کشور ) تصریح کرد: با جذب اعتبار لازم تمامی مطالبات کشاورزان شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور ( استان های اصفهان، چهار محال و بختیاری و یزد ) طی هفته جاری پرداخت شده است.
شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور خرداد امسال قیمت خرید تضمینی هر کیلو گندم به نرخ افت مفید 4 و غیر مفید 2 را 13 هزار ریال اعلام کرده بود.
خاطرنشان می شود؛ مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان 28 آبان امسال اعلام کرد: باتوجه به برنامه خودکفایی گندم که طی چندسال اخیر از سوی وزیر کشاورزی اجرا شده، خوشبختانه این محصول به میزان مصرف یک سال آینده استان در سیلوهای اصفهان ذخیره شده است.
نیک نداف اضافه کرد: در این راستا با اجاره سیلوی بخش خصوصی با ظرفیت 100 هزار تُن، به ظرفیت ذخیره‌سازی گندم استان اصفهان اضافه شده است.
وی ظرفیت گندم ذخیره سازی شده در سیلوهای این استان را 400 هزار تُن اعلام کرد و افزود: بهبود وضعیت ذخیره‌سازی از اولویت‌های شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان است و سیلوهای این استان از استاندارد لازم برخوردارند.
خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.