به گزارش ایرنا در این نمایشگاه که روزهای دوشنبه (دوم) و سه شنبه (سوم مهرماه) در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شیراز برگزار شد،50 هنرمند به صورت زنده به طراحی و نقاشی در مورد این رویداد تروریستی پرداختند و در قالب موضوع هایی از جمله، اهواز تنها نیست، دفاع همچنان باقی است، اهواز پایتخت دفاع مقدس، ایثار مردمی، جلوه غرور میهنی، سربازی برای وطن و رژه شهادت، هنرنمایی کردند.
مدیرکل حفظ، آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، سه شنبه در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: هنر یکی از ابزار‌هایی است که می توان از آن در ترویج ارزش های دفاع مقدس بهره گرفت.
سرهنگ حمیدرضا گرامی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت: برخی هنرمندان به صورت خودجوش و با وجود زمان اندک، با خلاقیت و ابتکار نقاشی هایی ترسیم و از این طریق پیام گویای خود را بیان کردند.
وی افزود: اغلب این هنرمندان جوان هستند و این بیانگر عشق و علاقه جوانان به این انقلاب و ارزش های انقلاب در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت است.
گرامی با بیان اینکه نگارخانه این بنیاد هنوز راه اندازی نشده است، گفت: با وجود این در ٦ ماهه نخست سال 97 افزون بر 10هزار نفر از این مجموعه بازدید کردند.
حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز مرکز استان خوزستان که روز سی و یکم شهریور 97 و همزمان با آغاز نخستین روز از هفته دفاع مقدس رخ داد، 25 شهید و 68 زخمی به جا گذاشته است.
7375 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.