رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره در انجام وظایف در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همراهی خوبی از سوی دولت در این مسیر وجود دارد گفت: مسائل سیاسی نباید به ارزش‌های دفاع مقدس خللی وارد کند و جناحی شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار بهمن کارگر در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در سالن اجتماعات استانداری با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی کشور هستند، گفت: پیروزی اصلی در دوران دفاع مقدس متعلق به مردم است و ما از حیثیت آنان پاسداری می‌کنیم و در این مسیر اگر فردی به غیر از این راه گام بردارد به مردم خیانت کرده است.

 وی با بیان اینکه با بیان اینکه امروز همه دنیا جمع شده‌اند که با تحریم‌ها و فشار‌هایشان جمهوری اسلامی را محدود کنند اظهار داشت: ما روبه جلو حرکت کرده‌ایم و موفق شده‌ایم و موفق‌تر هم می‌شویم.

رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور به فرمایش مقام معظم رهبری در دوران دفاع مقدس کسی از آنان نپرسید از چه قوم و چه زبانی هستید و از کجا آمده‌اید اظهار داشت: نگذارید دفاع مقدس تحریف و فراموش شود.

وی با اشاره به استفاده از الگوی مدیریتی در دوران دفاع مقدس گفت: یکی از مسائل و نیاز همیشه کشور وحدت است. با فرهنگ‌سازی دفاع مقدس باید به مردم و مخصوصاً نوجوانان و جوانان امیدواری دهیم.

سردار بهمن کارگر خواستار همت‌ همه مدیران و مسئولان استان در ساخت موزه دفاع مقدس در استان گیلان شد و گفت: بحمدالله شخص سالاری به‌عنوان مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با الگویی موفق موضوع احداث موزه دفاع مقدس را هدایت می‌کند.

در پایان لوح تقدیری از سوی سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور به استاندار گیلان اهدا شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.