ترامپ و همسرش با وب سایتشان بار دیگر بازگشتند تا از همان ابتدا، باز هم جنجال بیافرینند.

به گزارش جماران به نقل از بوستون هرالد، او بازگشت. «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین و «ملانیا ترامپ» همسرش وب سایتی را به اصطلاح برای طرفدارانشان ایجاد کرده اند تا به قول خودشان «افکار، درخواست ها و خوش و بش ها را به اشتراک بگذارند». نام این سایت «45 آفیس» 45office.com است.

 ترامپ می گوید این بخشی از «تعهد وی برای قرار دادن آمریکا در جایگاه نخست» است.

این زوج اعلام کردند: «رئیس جمهور دونالد جی. ترامپ و خانم ملانیا ترامپ خوشحال هستند که از راه اندازی 45Office.com خبر می دهند.»

آنها اضافه کردند: «وب سایت رسمی چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده به افراد امکان می دهد مکاتبات، برنامه زمانبندی و پرس و جوهای مطبوعاتی را برای رئیس جمهور و خانم ترامپ ارسال کنند. رئیس جمهور و خانم ترامپ به طور مداوم با روحیه پایدار مردم آمریکا تقویت می شوند و آنها منتظرند تا در تماس باشند.»

ترامپ همچنین برای بیرون فرستادن پیام های خود به دنبال سیستم عامل های شبکه های اجتماعی برای اشتراک آنها است. وی تاکنون از حساب ایمیل وب سایت «45 آفیس» استفاده کرده است تا نظرات سیاسی خود را در دسترس بگذارد.

در صفحه نخست این وب سایت تصاویری از ترامپ در موقعیت های مختلف بارگیری شده است.

 

1

4

2

 

 

اوایل دوشنبه شب او با استفاده از این ایمیل به پزشکان برتر متخصص در زمینه ویروس کرونا - دکتر «دبورا بیرکس و دکتر آنتونی فائوچی» - که یکشنبه شب او را به شدت مورد انتقاد قرار داده بودند، تاخت.

ترامپ اخیراً گفته است که قصد دارد بار دیگر در سال 2024 کاندیدای انتخابات دفتر بیضی شکل شود، اما تمرکز فوری او در حال حاضر بر انتخابات میان دوره ای و کمک به جمهوری خواهان است تا کنترل سنا و احتمالاً مجلس را دوباره بدست آورند.

وی همچنین از همه خواست که واکسن بزنند.

رئیس ‌جمهور سابق آمریکا از شبکه‌ های اجتماعی توئیتر، اینستاگرام و فیس بوک اخراج شده است. حساب‌ های کاربری او در توئیتر، فیس بوک و اینستاگرام در واپسین روزهای حضورش در کاخ سفید مسدود شد. 

چرا ترامپ از شبکه‌ های اجتماعی منع شد؟

روز ششم ژانویه در حالی که کنگره آمریکا در آستانه تایید ریاست جمهوری «جو بایدن» بود، صدها نفر از هواداران ترامپ به ساختمان کنگره یورش بردند.

بعد از آن که ترامپ، مهاجمان را «وطن‌پرست» خواند، توئیتر دسترسی او به حسابش را به مدت 12 ساعت مسدود کرد.

توئیتر همان زمان هشدار داد که اگر دونالد ترامپ یک بار دیگر قواعد این شبکه را نقض کند، حساب او را به صورت دائمی تعلیق خواهد کرد.

ترامپ بعد از دسترسی دوباره به حسابش در توئیتر، دو توییت تازه کرد که باعث شد حسابش بسته شود.

توئیتر اعلام کرد محتوای هر دو توئیت را ناقض سیاست ‌های مربوط به ترویج خشونت این شبکه تشخیص داد.

حساب ترامپ در فیس بوک، اسنپ‌ چت و توئیچ (شبکه اجتماعی گیمرها) هم تعلیق شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.