مکان: آمریکا/ منبع: وب سایت ام اس ان

 

به گزارش جماران، بانوی اول سابق طی سال های گذشته جاده ای ناهموار برای طی کردن داشته است. ازدواج و زندگی کردن با «دونالد ترامپ» احتمالاً به اندازه کافی سخت است، اما اینکه مجبور باشی به طور مداوم تصویر همسری قابل پرستش از او بسازی حتی دشوارتر است.

 

unnamed

 

اختلاف میان این دو را چه در لحظه ورود و چه در لحظه خروج از کاخ سفید می شد فهمید. 

هنگامی که دونالد ترامپ پس از مراسم تحلیف وارد کاخ سفید شد، همسرش همراهش نبود. ملانیا ترامپ در ابتدا همراه با «بارون» پسر نوجوانش در نیویورک ماند تا او سال تحصیلی را تمام کند. این تصمیم به دلیل تدابیر امنیتی که باید در مورد خانواده اول آمریکا اعمال می‌ شد سخت برای مالیات دهنده ‌های آمریکایی پرهزینه بود.

تصمیم ملانیا برای ماندن در نیویورک همچنین به این شایعات دامن زد که او از نقش جدید همسرش خشنود نیست و تا جایی که بتواند از زیر بار مسئولیت شانه خالی می ‌کند. این نظریه هنگامی تقویت شد که خانم ترامپ بدون مقدمه در مه 2018 از نظرها پنهان شد.

رفتار ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق آمریکا با همسرش در زمان خروج از کاخ سفید و ترک واشنگتن هم «تلخ و سرد» شده بود.

به گزارش شبکه سی ‌ان ‌ان، ملانیا ترامپ در هنگام خروجش از کاخ سفید در بین تمامی بانوهای اول عصر معاصر آمریکا از پایین ‌ترین میزان محبوبیت برخوردار بود.  

دو تن از افراد آگاه از احساسات و افکار ملانیا ترامپ گفتند: ملانیا ترامپ از اینکه کارزار بی ‌ملاحظه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برای محکوم کردن انتخابات نوامبر 2020 و حمله مرگبار متعاقب آن به کنگره، به شهرت وی لطمه زده، بسیار ناراحت است.

ظاهرا به دنبال حمله شش ژانویه به ساختمان کنگره، ملانیا ترامپ نمی‌ دانست که چطور به این مساله واکنش نشان دهد. ملانیا ترامپ در شرایط بسیار سختی قرار گرفته بود و باید بین محکوم کردن این خشونت و سکوت کردن یکی را انتخاب می ‌کرد. اگر این خشونت را محکوم می‌ کرد آن وقت باعث خشم طرفداران همسرش می ‌شد و اگر سکوت می‌ کرد سکوتش به معنای همدستی در این جرم تلقی می ‌شد. و به همین دلیل هیچ کاری انجام نداد.

پنج روز پس از حمله به کنگره، ملانیا ترامپ نهایتا بیانیه‌ ای منتشر کرد و در آن با زخمی شدگان و خانواده های قربانیان ابراز همدردی کرد.

رفتار تلخ و سرد ملانیا ترامپ نصیب «جیل بایدن» بانوی اول کنونی آمریکا نیز شد و او از زمان ترک کاخ سفید، با جیل بایدن صحبتی نکرده است. این مغایر با سنت تاریخی بانوان اول سابق آمریکاست که با جانشینان خود ارتباط برقرار می ‌کنند.

آنچه تصویر ملانیا را به عنوان حضوری سرد و معذب و بانوی اولی که چندان رغبتی به همسرش ندارد تقویت کرد، پس زدن مکرر دست دونالد ترامپ در مراسم های رسمی بود. این واقعه بارها و بارها درطول ریاست جمهوری ترامپ تکرار شد.

هرچند می ‌توان این کار  را به تلاش بانوی اول برای حفظ تعادلش در پائین آمدن از پله ‌های هواپیما یا تکیه دادن به نرده با کفش های پاشنه بلند تعبیر کرد اما این دلیل همواره موجه به نظر نمی ‌آمد.

 

baa7c3f8-5182-4380-af62-0bd5df3890bf

 

در یک مورد نشریه «هافینگتون پست» از «ژاکلین ویتمور» کارشناس بیان جسمانی خواست تا این حرکت خانم ترامپ را تعبیر کند. او با ملایمت گفت این رفتار «می‌ تواند حاکی از فقدان احترام (برای ترامپ) باشد.»

«آماروسا نیومن» که از سال 2004 با ترامپ آشنا، و از ژانویه 2017 دستیار و مدیر ارتباطات دفتر عمومی ‌اش شده بود، در مورد روابط خانوادگی دونالد ترامپ با همسرش دست به افشاگری زد.

مشاهده او در کتابی تحت عنوان «Unhinged» از زندگی دونالد ترامپ نگاهی از داخل کاخ سفید ارائه می ‌کند. این دستیار سابق ترامپ در گفت ‌و گویی با یک برنامه تلویزیونی به مجری گفت: آنچه من از ارتباطم با دونالد ترامپ و همسرش طی 17 سال همراهی آنها دریافتم این است که واقعاً شما را دچار سرگیجه می‌ کنند.

 

unhinged-42

 

ملانیا با دونالد روابط خانوادگی بسیار عجیبی دارد، به نحوی که تنها در موارد خاصی احساس می ‌کنی عاشق یکدیگر هستند. در برخی از موارد حتی به این نتیجه می‌ رسی که از هم به شدت نفرت دارند.

در پایان باید گفت ما ملانیا را سرزنش نمی کنیم. تحمل ترامپ در تمام این سال ها باید کاری بسیار طاقت فرسا بوده باشد.

حال با ما همراه باشید تا نگاهی به عکس هایی بیندازیم که ممکن است نظر واقعی ملانیا درباره رئیس جمهور سابق را نشان دهد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.