مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) در نامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و مراکز تحقیقاتی کشور، برنامه‌هایی برای بزرگداشت امام خمینی(س) پیشنهاد داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، سید احمد حسینی در این نامه با اشاره به بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(س)، گفت: بی‌تردید دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و مراکز تحقیقاتی کشور نقش مهم و اساسی برای تبیین و ترویج افکار  و اندیشه‌های حضرت امام و معرفی ابعاد مختلف و الهی آن امام عظیم الشأن به جوانان، دانشجویان و دانشگاهیان دارند.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و مراکز تحقیقاتی کشور یک وظیفه مستمر و همیشگی برای تبیین افکار و اندیشه‌های حضرت امام دارند، افزود: با توجه به تعیین 7 الی 14 خرداد ماه برای بزرگداشت یاد و نام حضرت امام در  دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و مراکز تحقیقاتی، ترتیبی اتخاذ فرمایید که برنامه‌های ویژه بزرگداشت امام خمینی(س) در این ایام انجام شود.

مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) در ادامه این نامه نوشت: اهم برنامه‌هایی که می‌توان در محیط‌های دانشگاهی برگزار کرد، برگزاری همایش ملی، گردهمایی دانشجویی، نمایشگاه کتاب، نمایشگاه عکس، مسابقات فرهنگی و معرفی پایان‌نامه با محوریت اندیشه امام خمینی(س) است.

در پایان این نامه ذکر شده است: فعالیت‌های انجام شده در قالب یک فایل و نیز مکتوب برای ثبت در مجموعه عملکرد دستگاه‌ها حداکثر تا تاریخ 30 خرداد ماه برای این کمیته ارسال گردد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.