پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در سومین جلسه کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) مقرر شد؛

هفتم الی 14 خرداد ماه هفته بزرگداشت یاد و نام امام خمینی(س) در مراکز متولی امور جوانان

در سومین جلسه کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، مقرر شد از هفتم الی 14 خرداد ماه به عنوان هفته بزرگداشت یاد و نام امام در آموزش پرورش، مدارس سراسر کشور و دانشگاه‌ها و مراکز مختلف متولی امور جوانان در سراسر کشور تعیین شود.

سومین جلسه کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) با حضور نمایندگان وزارتخانه ها، نهادها و دانشگاه‌های عضو این کمیته در جوار حرم مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، سید احمد حسینی در این جلسه ضمن تأکید بر لزوم جدیّت و اهتمام بیشتر همه دستگاه‌ها خصوصا آموزش پرورش، آموزش عالی، ورزش و جوانان و مراکز متولی امور جوانان در خصوص شناساندن درست افکار و اندیشه‌های حضرت امام به نوجوانان، جوانان دانش آموزان، دانشجویان، دانشگاهیان و فرهنگیان، گفت: راه درست تبیین و ترویج افکار و اندیشه‌های امام تدوین یک برنامه راهبردی و دراز مدت و مشخص شدن راهکارهای اجرایی آن بر اساس سطوح مخاطبین از نوجوانان تا اساتید دانشگاه‌ها، مدیران و معلمان مدارس می باشد.

مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، تأکید کرد:  در آموزش و پرورش لازم است یک منشور و یک برنامه راهبردی طراحی و بر اساس آن حوزه مشخصی مسئول پیگیری تببین و ترویج افکار و اندیشه‌های حضرت امام در کتاب‌ها و برنامه‌های درسی و فعالیت‌های فرهنگی، پرورشی و هنری و نیز استفاده از مدیران و معلمان در مدارس سراسر کشور برای معرفی شایسته حضرت امام به دانش آموزان در سطوح مختلف دانش آموزی گردد.

همچنین در این جلسه مقرر شد از هفتم الی 14 خرداد ماه به عنوان هفته بزرگداشت یاد و نام امام در آموزش پرورش، مدارس سراسر کشور و دانشگاه‌ها و مراکز مختلف متولی امور جوانان در سراسر کشور تعیین شود تا از امام بزرگوار در این هفته به نحو  شایسته تجلیل و افکار و اندیشه‌های امام برای نسل نوجوان و جوان به درستی معرفی گردد.

گفتنی است، در این جلسه نمایندگان تعدادی از دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، جهاد دانشگاهی، سازمان جوانان هلال احمر و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برنامه‌های خود را برای بزرگداشت حضرت امام ارائه دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.