دومین جلسه کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) با حضور وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها و دانشگاهیان عضو این کمیته در حرم مطهر حضرت امام برگزار شد.

دومین جلسه کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) در حرم مطهر حضرت امام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، سید احمد حسینی، مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان، در این جلسه ضمن تأکید بر لزوم اهتمام بیشتر مسئولان آموزش عالی، آموزش و پرورش و مراکز متولی امور جوانان به ترویج اندیشه‌های امام خمینی(س)، گفت: بحث اندیشه و افکار حضرت امام به عنوان یک مسأله مهم و محوری در فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، تحقیقاتی و تبلیغی همه دستگاه‌ها محسوب گردد.

وی افزود: ما در شرایطی هستیم که معلمین و اساتید چهل و پنج ساله ما هم امام را درک نکرده و نشناخته‌اند و این مسأله مسئولیت ما را در  معرفی شایسته حضرت امام به نوجوانان، جوانان، فرهنگیان، دانشجویان و دانشگاهیان سخت‌تر می‌کند.

حسینی تأکید کرد: موضوع تبیین و ترویج افکار و اندیشه‌های امام و عمل به آن باید به عنوان یک برنامه راهبردی مورد توجه همه مسئولان نظام قرار گیرد و به طور مستمر و سالانه از دغدغه‌های مهم و اصلی همه مسئولان  به حساب آید.

وی ادامه داد: برای اینکه مسئولان نظام موضوع تبیین اندیشه‌های امام و عمل به آن را در دوران مسئولیت خود جدی بگیرند لازم است یکی از معیارهای اساسی ارزیابی عملکرد و عزل و نصب مدیران اعم از وزرا و سایر سطوح توجه و تأکید آنها به اندیشه‌های آن حضرت در خدمت صادقانه به مردم و توسعه و تعالی کشور باشد.

در این جلسه تعدادی از نمایندگان دستگاه‌های عضو کمیته از وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، جهاد دانشگاهی و دانشگاه‌های آزاد اسلامی،  فنی و حرفه‌ای و فرهنگیان گزارش اقدامات دستگاه خود برای سی و چهارمین بزرگداشت حضرت امام را ارائه دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.