به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا جعفری روز دوشنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان های قصرقند و دلگان در عملیاتی مشترک یک باند بزرگ را که قصد جا به جایی مقادیر معتنابهی موادمخدر به صورت مسلحانه در مسیرهای فرعی قصرقند داشتند، شناسایی کردند.
وی افزود: یگان های عملیاتی پلیس در پی اقدامات اطلاعاتی روز گذشته 2 دستگاه خودرو تویوتا متعلق به اعضای این باند را شناسایی و به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.
وی تصریح کرد: سوداگران مرگ پس از ورود به منطقه کمین و مشاهده یگان های عملیاتی پلیس، با تغییر مسیر ناگهانی و تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار از منطقه را داشتند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران پس از هدف قرار دادن لاستیک خودروهای سوداگران مرگ، ضمن دستگیری چهار قاچاقچی مسلح، 893 کیلوگرم حشیش و 477 کیلوگرم تریاک را به همراه 2 قبضه سلاح کلاش و مقادیر قابل توجهی مهمات کشف کردند.
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم باندهای توزیع کننده موادمخدر اجازه نخواهد داد این افراد سودجو به اهداف پلید خود دست یابند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان پیشرو ترین استان در جهان از لحاظ مبارزه با مواد خانمان سوز مخدر است.
این استان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) به مرکزیت زاهدان افزون بر 1100 کیلومتر مرز زمینی با افغانستان و پاکستان دارد.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.