به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق سپاه؛ در پی تماس ‌های تلفنی شهروندان با ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان (114) و اشراف اطلاعاتی مناسب سربازان گمنام این سازمان مبنی بر تردد خودرو و برخی افراد مشکوک در مناطق مرکزی شهر زاهدان، رصد و پیگیری این موضوع در دستور کار جدی قرار گرفت.
بر پایه این گزارش، رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق سپاه پس از تحقیق، بررسی و تایید اخبار مردمی، در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی موفق شدند بیش از 13 تن بذرِ خشخاش که در یکی از انبارهای شهرستان زاهدان دپو شده بود را کشف و ضبط کنند.
در ادامه این گزارش آمده است: این محموله از لحاظ میزان و حجم در سطح کشور بی سابقه و جزو بزرگترین محموله های کشف شده است که در پی این عملیات موفقیت آمیز، شماری از قاچاقچیان نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق سپاه و سازمان اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر عزم جدی رزمندگان و سربازان گمنام اطلاعات سپاه بر مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، از همکاری و اطلاع رسانی صمیمانه شهروندان بصیر و فهیم استان با ستاد خبری 114 قدردانی کردند.
3042**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.