‍ به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده روز چهارشنبه در این‌ خصوص اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان وماموران انتظامی شهرستان بهبهان با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده، از انتقال 2 محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند و بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پلیس مسیر تردد قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی دو عملیات منسجم و ضربتی هشت سوداگر مرگ را در حین جابجایی موادمخدر ، دستگیر کردند.
سردار عباس زاده اظهار کرد: در بازرسی از سه دستگاه خودروی توقیف شده، 60 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و 40 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که بصورت ماهرانه ای در خودرو ها جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: یکی از اولویت‌های مهم پلیس اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و برخورد قانونی و قاطع با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر است.
7152/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.