فرمانده انتظامی استان از کشف دو تن و 400 کیلو تریاک در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ و دستگیری 6 قاچاقچی در این رابطه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "محمد قنبری"، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با سوداگران مرگ، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جا به جایی مواد مخدر را در محورهای مواصلاتی شهرستان "زاهدان " را دارند، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران در تعاقب پایش های اطلاعاتی موفق به شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یکی از محورهای ورودی شهرستان شده و دستور ایست صادر کردند، اما قاچاقچیان با بی توجهی اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران کردند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق به متوقف کردن چهار خودرو از سوداگران و دستگیری 6 قاچاقچی شدند.  

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها دو تن و 400 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک، سه قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه از قاچاقچیان کشف شد. 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.