به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری روز یکشنبه اظهار داشت: در تعاقب اقدامات اطلاعاتی بلند مدت، ماموران انتظامی شهرستان های سراوان و ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی و حضور پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از فعالیت قاچاقچیان مسلح با استفاده از خودروهای کوهستانی برای جا به جایی مواد مخدر، مطلع شدند.
وی افزود: پس از هفته ها تلاش و اقدامات شبانه روزی، شب گذشته سه دستگاه خودرو تویوتا متعلق به اعضای این باند در مسیرهای فرعی جنوب سیستان و بلوچستان شناسایی شده و به طور نامحسوس تحت کنترل قرار گرفتند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان های عملیاتی پلیس، به صورت مسلحانه با آنان درگیر شدند و پس از یک ساعت درگیری مسلحانه شدید، یک قاچاقچی به هلاکت رسید و سه سوداگران مرگ نیز در این رابطه دستگیر شدند.
سردار قنبری با اشاره به پاکسازی منطقه درگیری، گفت: ماموران در بازرسی از خودروهای به جا مانده از قاچاقچیان علاوه بر کشف 2 قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه، یک تن و 304 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.
وی خاطرنشان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط سیستان و بلوچستان، هیچ نقطه امنی برای سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.
3042**3213خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.