به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد طاهری روز یکشنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان های خاش و سراوان در عملیاتی مشترک با پشتیبانی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، یک باند بزرگ که به صورت مسلحانه موادمخدر را از مناطق مرزی به جنوب استان منتقل و از آنجا به عمق کشور حمل می کردند، مورد شناسایی قرار دادند.
وی افزود: تیم های اطلاعاتی پلیس با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را که در مسیرهای فرعی خاش - ایرانشهر با چهار دستگاه خودرو در حال جا به جایی موادمخدر بودند، تحت نظر قرار دادند.
وی ادامه داد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین پلیس، با آنان به صورت مسلحانه درگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان مسلح، گفت: در این عملیات با آتش پر حجم تیم های عملیاتی پلیس، یک قاچاقچی مسلح به هلاکت رسید و سه نفر دیگر به همراه 2 قبضه سلاح کلاش و مقادیر قابل توجهی مهمات دستگیر شدند.
سرهنگ طاهری افزود: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی از چهار خودرو متعلق به اعضای این باند مسلح، سه تن و 178 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
وی با تاکید بر نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت های پلیس، از آنان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان موادمخدر را سریعا به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع داشته باشد.
به گزارش سیستان و بلوچستان پیشرو ترین استان در جهان از لحاظ مبارزه با مواد خانمان سوز مخدر است.
این استان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) افزون بر 1100 کیلومتر مرز زمینی با افغانستان و پاکستان دارد.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.