به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی روز سه شنبه اظهار داشت: یگان های عملیاتی سراوان یک باند بزرگ را که با استفاده از خودروهای تیزرو و کوهستانی قصد جابه جایی مقادیر متنابهی مواد مخدر به صورت مسلحانه در مسیرهای فرعی این شهرستان را داشتند، شناسایی کردند.
وی ادامه داد: یگان های عملیاتی پلیس روز گذشته 2 دستگاه خودرو متعلق به اعضای این باند را شناسایی و به طور نامحسوس زیر نظر قرار دادند.
وی با اشاره به ورود قاچاقچیان به کمین پلیس، گفت: سوداگران مرگ پس از ورود به منطقه کمین و مشاهده یگان های عملیاتی پلیس با تغییر مسیر ناگهانی و تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار از منطقه را داشتند که ماموران پس از هدف قرار دادن لاستیک این خودرو ها، ضمن دستگیری 2 قاچاقچی مسلح در این درگیری 884 کیلوگرم تریاک را به همراه یک قبضه سلاح غیرمجاز و مقادیر قابل توجهی مهمات کشف کردند.
به گزارش ایرنا، شهرستان سراوان در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.
وی با اشاره به شناسایی یک باند توزیع کننده دیگر موادمخدر که با استفاده از خودرو های سنگین و تیزرو اقدام به جابه جایی مواد مخدر می کردند، افزود: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی فنی پلیس مواد مخدر سیستان و بلوچستان با شناسایی و توقیف چهار دستگاه خودرو در مسیر سه راهی سرکهوران ایرانشهر در بازرسی از آنها 506 کیلوگرم تریاک کشف و چهار قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.
ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
3213**دریافت کننده و انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.