به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی روز یکشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: در تعاقب اقدامات اطاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان، یک باند بزرگ که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو، قصد جابه جایی مواد مخدر از شهرستان سروان و انتقال به استان های مرکزی کشور را داشتند در جنوب استان شناسایی شد.
وی بیان کرد: یگان های عملیاتی شهرستان های مهرستان، سروان و ایرانشهر، شب گذشته سه دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان را در محور های فرعی، شناسایی کردند و پس از ورود سوداگران مرگ به کمین پلیس، با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند.
وی بیان کرد: پس از مدتی درگیری مسلحانه یگان های عملیاتی پلیس، ضمن توقیف سه دستگاه خودرو سبک حامل مواد مخدر، سه متهم را که در این درگیری زخمی شده بودند به همراه یک قاچاقچی سابقه دار دستگیر کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از خودروها، یک تن و 211 کیلو تریاک، 76 کیلو هروئین، 132 کیلو حشیش و یک قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه را کشف کردند.
شهرستان های مهرستان، سیب سوران و سراوان در همسایگی پاکستان واقع شده اند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای یک عملیات موفق دیگر گفت: ماموران انتظامی شهرستان های خاش و زاهدان پس از شناسایی 2 دستگاه خودرو سبک حامل مواد مخدر در محور های فرعی، در بازرسی از آنها 334 کیلو تریاک و 62 کیلو حشیش را کشف و یک قاچاقچی در این رابطه دستگیر شد.
3213**6081**دریافت کننده: اکبر نوری** انتشاردهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.