به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی روز شنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان های ایرانشهر و سراوان با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند بزرگ قاچاق که با استفاده از خودروهای کوهستانی و تیزرو قصد جابه جایی موادمخدر در مسیرهای فرعی را داشتند، شناسایی کردند.
وی ادامه داد: پس از چندین هفته اقدامات شبانه روزی و رصد مسیرهای تردد اعضای این باند مسلح، بامداد روز گذشته یگان های عملیاتی پلیس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه، موفق به دستگیری 2 قاچاقچی، توقیف چهار دستگاه خودرو پژو و کشف 886 کیلوگرم تریاک، 105 کیلوگرم هروئین، 63 کیلوگرم حشیش و 17 کیلوگرم کراک شدند.
وی با اشاره به اجرای یک عملیات موفق دیگر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان و انتظامی شهرستان هامون گفت: در این عملیات یگان های عملیاتی پلیس با شناسایی یک دستگاه خودرو زانتیا حامل مواد مخدر در مسیر زاهدان - زابل علاوه بر توقیف این خودرو یک قاچاقچی را دستگیر و 130 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.
وی افزود: ماموران همچنین در بازرسی از منزل قاچاقچیان ضمن دستگیری سه قاچاقچی دیگر، 20 کیلوگرم هروئین را کشف کردند.
به گزارش ایرنا افزون بر هزار و 200 کیلومتر مرز خاکی با 2 کشور افغانستان و پاکستان استان سیستان و بلوچستان را همواره در معرض خطر سوء استفاده قاچاقچیان و افراد سودجو قرار می دهد.
3042**6081 دریافت کننده: محدثه حیدری گرجی** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.