مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زابل گفت: بوی نامطبوع در یکی از میادین شهرستان زابل که سالهاست باعث نارضایتی ساکنین این منطقه شده، از بین رفت.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا، بیش از یک دهه از وجود بوی نامطبوع در میدان امام حسین(ع) شهرستان زابل می‌گذرد و ساکنین این منطقه همواره از این وضعیت گلایه داشتند.

به گفته ساکنین این میدان حدود 15 سال از وجود بوی نامطبوع در این منطقه می‌گذرد و تاحدود یک‌ماه پیش اقدام موثری برای رفع این مشکل از سوی دستگاه‌های ذیربط صورت نگرفته و تعدادی از فروشگاه های این میدان تعطیل شده و بعضی از ساکنین این منطقه مجبور به تخلیه منازل خود و اسکان در نقطه ای دیگر از این شهرستان شده بودند.

به گواه شهروندان ساکن در این بلوار، پس از گذشت 15 سال از این موضوع حدود 20 روز است که خبری از بوی نامطبوع نیست و مردم به راحتی نفس می‌کشند .

شهریار سرابندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان زابل در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن تایید این موضوع، اظهار داشت: از حدود 15 سال پیش بوی نامطبوعی در نزدیکی ایستگاه پمپاژ این میدان وجود داشته که به گفته همکاران هزینه‌های کلان برآورد شده برای رفع این مشکل مانع از انجام اقدامی موثر برای رهایی ساکنین از استنشاق بوی نامطبوع بوده است.

وی افزود: پس از اینکه به عنوان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زابل فعالیت خود را آغاز کردم رفع این بوی نامطبوع را در اولویت کار خود قرار داده و با تعدادی از کارشناسان شرکت آب و فاضلاب زابل برای حل این مشکل اقدام به چاره اندیشی کردیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زابل خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های دقیق صورت گرفته از سوی تیم کارشناسی طی اقدامی 3 روزه توانستیم بوی نامطبوع موجود در این بلوار را که حدود دو دهه باعث نارضایتی ساکنین این منطقه بوده را به صورت کامل برطرف کنیم.

سرابندی افزود: 4 کارشناس و 7 نیروی خدماتی شرکت آب و فاضلاب زابل مسئولیت رسیدگی به این مشکل را برعهده داشته اند و پس از گذشت سه شبانه روز توانستند این مشکل را حل کنند.

وی اعتبار هزینه شده برای حل این مشکل را 10 میلیون تومان عنوان کرد و اذعان داشت: جاری شدن فاضلاب به صورت آبشاری در کف خیابان و ورود آن به لوله‌های اصلی انتقال فاضلاب علت ایجاد بوی نامطبوع در محیط بوده است.

وی افزود: با حذف حالت آبشاری فاضلاب و ورود مستقیم آب به لوله های اصلی انتقال فاضلاب مشکل بوی نامطبوع این منطقه کاملا رفع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.