فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهارداشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در انقلاب بزرگ اسلامی که تحول عظیم در منطقه و جهان ایجاد کرد نقشی بسزا و تاثیرگذاری داشته است.

سرتیپ دوم مهدی احمدی افشار گفت: ارتش جمهوری اسلامی همواره در خدمت اهداف مردم، انقلاب و ارمان امام راحل بوده و پیروزی‌های درخشان  ارتش قهرمان در سنگرهای هشت سال جنگ تحمیلی و در عرصه‌های دفاعی از جلوه‌های افتخار و عظمت ملت ایران و ثبات بخشی در امنیت و اقتدار مرزهای زمینی هوایی و دریایی کشور بوده است.

وی ادامه داد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران دوشا دوش سایر نیروهای مسلح از عناصر اصلی قدرت ملی بشمار می‌رود که با تکیه بر رزمندگان و فرمانده‌هان مومن و تقدیم دهها هزار شهید، جانباز و آزاده در دوران دفاع مقدس کارنامه‌ای ستودنی و به یادماند در مقابل ملت و آیندگان گشوده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: ارتشیان غیور و دلاور ما و مجوعه نیروهای مسلح با تجلی عزت، پایمردی، صلابت و اراده‌ای استوار همواره دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان را با شکست و ناکامی مواجه کرده است.

وی تصریح کرد: عزت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون مقاومت و  ایثار نیروهای مسلح و فرزندان برومند این ملت است.

سرتیپ دوم احمدی افشار بیان کرد: دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح در دوران هشت سال دفاع مقدس و در مقابل تهاجم دشمنان با دانش، تجربه و فداکاری سینه سپر کردند.

وی ادامه داد: ارتش در زمان صلح با کارآمدی و آمادگی کامل مایه امنیت،اطمینان و آرامش خاطر ملت است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان گفت:امدادرسانی ارتش و نیروهای مسلح به مردم در جریان حوادث و بلایای طبیعی و اخیرا در مقابله با شیوع ویروس کرونا اقداماتی حیاتی، اثر بخش و موثر را انجام داده است.

وی تصریح کرد: نیروها فداکار، مومن و با اعتقاد قلبی ارتش جمهوری اسلامی ایران با همه سختی‌ها، مشکلات، کمبودها و عدم وجود برخی از امکانات جانانه به کمک مردم شتافتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.