به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محسن حیدریان روز شنبه در مراسم یادبود شهیدان حسین محمدی و صالح شعری، افزود: نظام جمهوری اسلامی در چهار دهه حیات خود با وجود موانع و مشکلات فراوان موفقیت های ارزنده ای کسب کرده است.
وی به تحقق شعارها و خواسته های مردم در اوایل انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: به برکت رهبری های امام (ره) و مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه شعارهای انقلاب جامه عمل پوشانده شده است و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی عملیاتی شده به طوری که ایران اسلامی مستقل ترین کشور دنیا است.
وی اظهار کرد: این موفقیت های عظیم آثار مهمی در پی داشت که نه فقط در عرصه معادلات سیاسی حاکم بر جهان بلکه بر انحصارطلبی قدرت های جهانی و کشورهای پیشرفته درعرصه های علمی و فن آوری نیز نقطه پایان گذاشت و فصل جدیدی از باورها برای رویش و رشد نزد ملت های با استعداد و خواهان پیشرفت و استقلال شکل گرفت.
وی یادآور شد: این حرکت با تکیه بر خودباوری و استفاده از توانمندی های بومی ایران به سرعت رشد و تکامل یافت و با پیشرفت هایی که یکی پس از دیگری در ایران اسلامی به دست آمد ملت ایران به یک الگوی موفق درعرصه توانمندی های علمی و فن آوری تبدیل و سرآمد کشورهای منطقه تبدیل شد.
فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) جوانرود نیز با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: امنیت، آرامش، شکوه، اعتبار و بزرگی که امروز برای ایران اسلامی می بینیم مدیون خون شهداست.
سردارناصر باباخانی ایثار و فداکاری های شهدا و رزمندگان اسلام را یادآور شد و افزود: اگر ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس نبود، امروز وضیت کشور ما معلوم نبود به چه صورتی بود.
شهیدان صالح شعری و حسین محمدی از نیروهای زمینی سپاه قرارگاه نجف بودند که هفته گذشته در درگیری با گروه تروریستی داعش در منطقه ازگله به فیض شهادت نایل شدند.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066 خبرنگار:بهمن کریمی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.