به گزارش ایرنا، حمیدرضا مومنیان روز دوشنبه در صحبگاه مشترک نیروهای مسلح منطقه کاشان اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی در هزاران کیلومتر خارج از مرزهای ایران به دفاع از کیان این نظام مقدس می پردازد.
وی با تقدیر از مجاهدتهای نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی در حوزه امنیت داخلی و مرزبانی بزرگترین افتخارات را برای کشور رقم زده است و باید تلاش کنیم این تلاشها بیش از پیش به ثمر برسد.
معاون استاندار اصفهان همچنین با تجلیل از شهیدان هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: امروز تجربه های دوران دفاع مقدس به عنوان الگوهای آموزشی نیروهای نظامی در جهان تدریس می شود.
وی تامین ساز و کار امنیت و همچنین معیشت و اشتغال را از جمله مولفه های تامین کننده امنیت در کشور نام برد و گفت: در راستای تامین و پیشبرد امنیت پس از انقلاب، برجام به عنوان بزرگترین هدف و تامین امنیت اصلی برای کشور و نظام بوده است.
به گفته وی، امروز آمریکا در وضعیت استیصالی مقابل ایران قرار گرفته است و هر روز با تهدیدهای توخالی تلاش می کند، دل مردم ایران را بلرزاند.
مومنیان تصریح کرد: ارکان و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران در دو سال گذشته بارها تاکید کرده اند، امنیت و اقتصاد نظام وابسبته به برجام نیست، برجام یکی از برنامه های نظام است و پاسخ لازم برای عهدشکنی هریک از طرفهای برجام در نظام پیش بینی شده است.
در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کاشان که به مناسبت هفته بزرگداشت بزرگداشت نیروی انتظامی برگزار شد، از نفرات نیروها و یگان های برگزیده انتظامی کاشان با اهدای، لوح تجلیل شد.
14 تا 20 مهر هتفه بزرگداشت نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
6136 / 6022 خبرنگار: یوسف صائب - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.