مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در این مراسم گفت: اوج اقتدار و عظمت ایران اسلامی مدیون خون شهدای گلگون‌ کفن در دوران انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم است.
حجت‌الاسلام مجید نصیری افزود: انقلاب اسلامی ایران ظرفیت و قابلیت آن را دارد که به یک مدل حکومت اسلامی و ارزشمدار به دنیا ارائه شود لذا برای تحقق این ادعای جهانی باید به دنبال ملزومات بود.
وی به حضور تاثیرگذار مدافعان حرم اشاره و بیان کرد: امروز با رشادت مدافعان حرم لرزه بر اندام صهیونیسم افتاده و آنها در سوریه تمام‌ قد در برابر استکبار ایستاده اند. ما می‌خواهیم در برابر تمام ابرقدرتها بایستیم و به آنها اثبات کنیم که اگر شیعه قیام کند هیچ قدرتی توانایی رویارویی در برابر آنها را ندارد.
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: برپایی یادواره شهدا دارای پیام و مهمترین آن این است که شهیدان با تاسی به اباعبدالله الحسین(ع) درس فداکاری، شهادت، ایثار و صداقت را به ما آموختند لذا باید رهرو آنها باشیم.
بهروز بنیادی افزود: شهدا مظهر قدرت ایران اسلامی به شمار می روند و امروز آسایش و امنیت کشور و اقتدار نظام مرهون جانفشانی و ایثار شهیدان است.
کاشمر 650 شهید و سه هزار جانباز تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است. مرکز شهرستان 195 هزار نفری کاشمر در فاصله 228 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.
خبرنگار: لیلا قرایی **انتشار: حسین کریم زاده
7497/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.