به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز جمعه در آئین رژه نیروی مسلح استان بوشهر به مناسبت 31شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس افزود: هشت سال دفاع مقدس نشان داد اتحاد نیروهای مسلح کشور را از تعرض دشمن و بیگانگان مصون و زمینه را برای پیشرفت جامع و پایدار میهن اسلامی فراهم می‌ کند.
وی اظهار کرد: نیروهای مسلح هر نظام و کشورعامل اقتدارملی، آرامش و مانع تهاجم بیگانگان به آن کشور هستند.
امام جمعه بوشهرتاکید کرد: در همین راستا تقویت و حمایت از نیروهای مسلح برخواسته از عقلانیت دفاعی و منبعث از آموزه‌های الهی است.
وی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل متحد که به دولتهای استکبار جهانی تبدیل شده است بیان کرد: دونالد ترامپ تصور می کند هنور در دوران جاهلیت قرار دارد و با منطق زور به دنبال تهدید جهان و ایران است.
صفایی بوشهری یادآور شد: در حالیکه جهان استکبار دنبال ذلت جهانی است، شعار یاران امام حسین(ع)'هیهات من الذّله' است.
امام جمعه بوشهر افزود: ملتی که امامشان سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و شعارشان هیهات من الذّله است هرگز تسلیم زور و ظلم نمی ‌شود بلکه به عزم همه جانبه خود می‌ افزاید.
صفایی بوشهری اضافه کرد: نیروهای مسلح با اقتدار و صلابت آماده اجرای فرامین فرمانده کل قوا در همه عرصمردم، نیروهای مسلح و سپاه پاسداران استان بوشهر آماده پاسخگویی به تهدیدات دشمنان دارند
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا گیج و مبهوت نمی‌فهمد چه کلماتی از زبانش بیرون می‌آید گفت: ترامپ بشنود که مردم، نیروهای مسلح و سپاه پاسداران استان بوشهر آماده پاسخگویی به تهدیدات دشمنان دارند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز گفت: تقارن ماه محرم و هفته دفاع مقدس یادآوری می‌ کند رزمندگان اسلام با فرهنگ تاسوعایی و عاشورایی از کشور دفاع و استکبار جهانی را به زانو درآوردند.
سردار علی رزمجو افزود: مراسم سی‌ وهفتمین سالگرد دفاع مقدس درحالی برگزار می‌ شود که نظام جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از گذشته در مقیاس جهانی می‌ درخشد.
وی تصریح کرد: اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران انرژی و توانمندی استکبار جهانی را بی خاصیت و رئیس جمهورآمریکا را گیج و مبهوت کرده است.
رزمجو تصریح کرد: ترامپ بشنود که مردم ونیروهای مسلح با فرماندهی فرمانده کل قوا آمادگی پاسخگویی به تهدید دشمنان را دارند.
وی تصریح کرد: مردم به همراه نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر در ابعاد گوناگون آمادگی لازم برای اجرای فرامین فرمانده کل قوا را دارند و روزبه ‌روز بر توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌ شود.
درادامه این مراسم یگانهای نمونه نیروهای مسلح ارتش، سپاه و بسیج به همراه تجهیزات نظامی اقتدار و صلابت خود را به نمایش گذاشتند.
6047/6043**خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.