فرمانده سپاه البرز بر ضرورت تبیین ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس برای جوانان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه البرز، سید ‌یوسف مولایی در نشست با هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز، اظهار کرد: توسعه ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس در دستور کار تمام مسئولان کشور قرار دارد .

وی افزود: در حال حاضر دشمن دست از توطئه‌چینی برنداشته و تلاش دارد اذهان را به بیراهه ببرد؛ بنابراین ما وظیفه داریم در این شرایط، ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس را برای جوانان تبیین کنیم .

فرمانده سپاه البرز بیان کرد: نباید اجازه دهیم دشمن ارزش‌های ما را تحریف کند؛ همانطور که در دوران دفاع مقدس اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانه بیفتد .

مولایی گفت: در شرایط کنونی دشمن قصد دارد با به راه انداختن جنگ اقتصادی و روانی به اهداف خود در آسیب وارد کردن به نظام دست یابد و لازم است که همه ما آگاه و هوشیار باشیم تا این شرایط را پشت سر بگذاریم .

فرمانده سپاه البرز اظهار کرد: برای پیروزی بر دشمنان باید توکل به خداوند متعال، صبر، مقاومت و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در دستور کار قرار داده و انسجام و اتحاد داشته باشیم .

وی در ادامه با اشاره به نقش محوری استان البرز در دفاع مقدس، افزود: امروز تمام اقوام و زبان‌ها در این استان در سایه وحدت و همدلی زندگی می‌کنند. مردم این استان در هشت سال دفاع مقدس نقش تعیین کننده‌ای در جبهه‌های حق علیه باطل داشتند و رشادت‌های رزمندگان البرزی از بازی دراز گرفته تا تپه کرجی‌های گیلان غرب و سایر مناطق فراموش‌نشدنی است .

فرمانده سپاه البرز در پایان به ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز در سه فاز شامل مرکز مطالعات و اسناد دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این مرکز در مجموعه   ۱۱۰   هکتاری پارک جهان نمای کرج در حاشیه آزادراه کرج ـ   قزوین قرار دارد و امسال بخشی از آن راه‌اندازی می‌شود.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.