به گزارش ایرنا ، در این آئین که روز سه شنبه با حضور صدها نفر از رزمندگان پیشکسوت و حاضر در دوران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان خلخال در محل سالن سینما فرهنگ مجتمع ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد برنامه های مختلفی اجرا و از رزمندگان این شهرستان تجلیل وتکریم شد.

سرهنگ جهانبخش عطایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال در این آئین رزمندگان را افتخاری بزرگ برای مردم مومن و قدرشناس این شهرستان دانست و گفت: به برکت جانفشانی و ایثارگری شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است که امروز ایران اسلامی به عنوان یکی از قدرت‌های بزرگ جهان مطرح است .

وی با بیان اینکه دفاع مقدس مظهر حماسه، معنویت، دینداری، آرمان‌خواهی، از خود گذشتگی، ایثار، ایستادگی، پایداری، مقاومت و تدبیر وحکمت است افزود: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه است هیچ آسیبی از جانب دشمن کشور  را تهدید نخواهد کرد.

او اظهار کرد: دفاع مقدس سندی پرافتخار از اقتدار و صلابت ملت ایران است و ملت قهرمان ایران اسلامی با ایستادگی و جانفشانی بی‌نظیر اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

سرهنگ عطایی با اشاره به اینکه دفاع مقدس با سرمایه‌های معنوی به نتیجه رسیده است، افزود: دفاع مقدس سرمایه عظیم معنوی و نماد عزت، شرف و افتخار ملت ایران اسلامی است و فرهنگ این دوران همواره حافظ انقلاب ونظام اسلامی ایران خواهد بود.

۶۰۱۸/۷۱۱۹
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.