دکتر سید محمد هاشمی‌شهری روز پنشجنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علما نقش بسیار تاثیرگذاری در تحقق اهداف بهداشتی و درمانی دارند.

وی با اشاره به انتشار برخی از شایعات در فضای مجازی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با تمام توان در فضای مجازی حضور دارد  تا به برخی از شایعات پاسخ دهد و قطعا مشارکت روحانیت در برنامه های اطلاع رسانی حوزه سلامت به ارتقای سواد سلامت جامعه کمک خواهد کرد و نقش مهمی در انعکاس اخبار موثق حوزه سلامت در سطح جامعه خواهند داشت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: در طغیان کرونا مهمترین اصل آموزش صحیح به مردم برای پیشگیری از بیماری است که جامعه روحانیت می تواند در کنار حوزه سلامت با فعال کردن کانون های مذهبی، مداحان وهیات های مذهبی در این حوزه نقش آفرین باشند.

دکتر هاشمی‌شهری تعداد بیماران کرونا در استان سیستان و بلوچستان ۱۷ نفر ذکر کرد.

استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی و پراکندگی در حوزه بهداشت و درمان به سه قسمت تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و هیرمند زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، خاش، میرجاوه، سیب سوران زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستانهای ایرانشهر، دلگان، بمپور، فنوج، سرباز، قصرقند، نیکشهر، مهرستان، کنارک و چابهار زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.