نایب رئیس هیات مدیره بانک تجارت روز دوشنبه در مراسم تحویل این دستگاهها در شهرستان میرجاوه گفت: ساخت خانه بهداشت در روستای جبرآباد از توابع شهرستان دلگان، مدرسه سه کلاسه شهدای بانک تجارت در روستای واپک شهرستان سرباز و اهداء ۲۰۴ دستگاه کلرزن هیدرومکانیکی به منظور تهیه آب سالم و بهداشتی روستائیان استان سیستان و بلوچستان بخشی از پروژه های بانک تجارت است.

علی کی‌لانی افزود: با تامین دستگاه های یادشده  ۲۰۴ روستا با ۶۵۰ هزار نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه افرادی که در یک جامعه زندگی می کنند نباید به محیط پیرامون خود بی تفاوت بوده و اجرای مسئولیت‌های اجتماعی می تواند تعادل اقتصادی را به وجود آورد، افزود: در همین راستا به زودی یک باب مدرسه در روستای بمپاسری از توابع شهرستان چابهار افتتاح و آبرسانی به روستای واپک از توابع شهرستان سرباز نیز آغاز خواهد شد.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان با تقدیر از حمایت های بانک تجارت گفت: هدف از اجرای این طرح  ارتقای کیفیت آب آشامیدنی مناطق روستایی دارای تأسیسات آبرسانی است.

نصرالله چاری افزود: بانک تجارت با تخصیص اعتبار ۴ میلیارد ریالی به اجرای طرح نصب ۲۰۴ دستگاه کلرزن هیدرومکانیکی برای رفع مشکلات آب آشامیدنی روستایی کمک شایانی به شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرده است.

مهرجو معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور استان ها، نورمحمدی مدیر امور حقوقی، احمدی آذر رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات این بانک، امیریان فرماندار میرجاوه، مسئولان شرکت آب و فاضلاب روستایی، امام جماعت اهل سنت و جمعی از مسئولان شهرستان میرجاوه در مراسم تحویل دستگاههای کلرزنی هیدرومکانیکی آب روستایی شرکت داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.