سردار محمد کرمی روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان اظهار داشت: سپاه پاسداران نیروی نظامی اندیشه ورز بوده و این تفاوت ما با سایر نیروهای نظامی است که توانستیم در دوران دفاع مقدس و بعد آن سربازی ولایت فقیه و آنچه که رضای الهی در آن باشد را انجام دهیم.

وی با اشاره به سه راهبرد در دستور کار خود در سیستان و بلوچستان، افزود: در این منطقه به دنبال امنیت پایدار هستیم و بر این اساس باید در حوزه‌های مختلف تلاش کنیم.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور اظهار داشت: همبستگی و اتحاد می‌تواند کار را برای رسیدن به هدف پیش ببرد، اگر همه یک هدف و یک صدا بودیم خدا نیز ما را برای رسیدن به اهداف کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه باید در مقابل دشمن هوشیار بود، گفت: دشمنان این مرز و بوم همیشه طرح‌های خود را با دقت برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند اگر هوشیار نباشیم دچار آسیب می‌شویم.

سردار کرمی خاطر نشان کرد: وضعیت منطقه وضعیت خوبی است، گروهک‌هایی هستند که توسط برخی از دشمنان تجهیز و آموزش می‌بینند ما محکم ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بتوانند حرکتی انجام دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.