حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی روز سه شنبه در مراسم رزمایش اقتدار و مقاومت بسیجیان در ساری افزود: بسیج تا کنون در همه حوزه های خدماتی، علمی، اقتصادی و محرومیت زدایی و یاری به حادثه دیدگان بلایای طبیعی عملکرد خود را به خوبی نشان داده است.

وی ادامه داد: بسیج در عرصه های دیگر همچون در دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم و حراست از امنیت در مقابل فتنه‌های داخلی و آشوب‌ها نیز توانمندی و لیاقت خود را به نحو عالی انجام داده است. 

امام جمعه ساری گفت: همه ما می‌دانیم که یکی از راهبرد های اساسی آمریکا و استکبار جهانی ایجاد آشوب و فتنه در داخل کشور است ، پس مقابله با آشوب و فتنهها در پرتو بسیج و تقویت بسیج است و نباید راهی جز آن را متصور شد.

وی با بیان اینکه بسیج در خاموش کردن دسیسه های دشمنان کارآمدی خود را نشان داده است، افزود: مهم‌تر از دفاع در برابر ناامنی ها، پیشگیری از ایجاد نا امنی است که ان نیز در پرتو بسیج امکان پذیر است و اگر تفکر بسیجی در کشور حاکم باشد حوداثی از جمله آشوب هایی که اخیرا شاهد آن بودیم اتفاق نمی افتد.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین اظهار داشت: اینکه منتظر ایجاد آشوب و مقابله با فتنه هستیم نشان می دهد در تحکیم تفکر بسیج خوب عمل نکردیم و برا ی این موضوع باید تفکر بسیج را در کشور حاکم کنیم.

محمدی لایینی با اشاره به اینکه حیات انقلاب اسلامی به حیات بسیج بستگی دارد ، گفت: برای همه ما تقویت بسیج باید اولویت قرار گیرد و همه باید عضو این لشگر باشند.

رزمایش و اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان استان مازندران با عنوان شکوه ایستادگی و مقاومت همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در بوستان ولایت ساری برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.