رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران میاندوآب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این شهید سرافراز از رزمندگان و ایثارگران پرافتخار این شهرستان است که در سال 1360 در محور ارومیه - مهاباد مجروح و قطع نخاع شده و به درجه رفیع جانبازی نایل شده بود.
عیسی گل حسنی با بیان اینکه پیکر مطهر این شهید به میاندوآب انتقال داده شده است، اظهار داشت: آیین تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت 11 صبح فردا /شنبه/ از میدان انقلاب به سمت میدان امام خمینی (ره) میاندوآب برگزار می شود.
وی اضافه کرد: پس از برگزاری آیین تشییع، با حضور مردم ولایتمدار و انقلابی میاندوآب، این شهید در گلزار شهدای گلشن زهرای این شهرستان به خاک سپرده می شود.
به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، فرمانده سپاه شهدای استان، استاندار آذربایجان غربی، فرماندار، امام جمعه و فرماندهان انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در پیام های جداگانه ای شهادت این رزمنده دوران دفاع مقدس را تسلیت گفتند.
مردم شهرستان میاندوآب در دوران دفاع مقدس با تقدیم 850 شهید، 130 جانباز و ایثارگر و 179 آزاده نقش پررنگی در دفاع از کشور در طول هشت سال جنگ تحمیلی داشته است.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.