حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی شامگاه شنبه در تجمع مردم و علما، اساتید، روحانیون و طلاب انقلابی زاهدان در تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و پاسداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد جامع زاهدان برگزار شد با اشاره به وقایع تاریخی، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس و سختی‌ها و وضعیتی که هم‌اینک داریم براساس گفته رهبر معظم انقلاب این سختی‌ها زمینه ساز تحولات بزرگی خواهد شد و قدرت ما را در بخش‌های مختلف بیش‌ازپیش کرده و می‌کند.
نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان تاکید کرد: باید از زندگی شهدا درس بگیریم، با مطالعه و تحقیق آنان را کاملا شناخته و راه و روش‌شان را ادامه دهیم.
امام جمعه زاهدان اظهار داشت: تداوم یافتن راه شهدا در جامعه بسیار مهم است، باید طوری رفتار کنیم تا رهبر معظم انقلاب، جای خالی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را احساس نکند.

حجت الاسلام و المسلمین محامی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و چرایی اهمیت ایشان برای رهبر معظم انقلاب گفت: سربازی وفادار بودن، از خودگذشتگی، مدیریت و تدبیر، داشتن عملیات قاطعانه و حضورش در صحنه‌های سخت و غیره از جمله ویژگی‌های این شهید والا مقام بوده است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ما باید در هر سنگری که فعالیت می‌کنیم به مثل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، یک سرباز گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب باشیم.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: باید گوش به فرمان رهبر باشیم و بررسی کنیم چند درصد از انتظارات ایشان در جامعه محقق شده که اگر محقق می‌شد وضعیت ما خیلی بهتر از وضعیت کنونی بود.
حجت الاسلام و المسلمین محامی با بیان اینکه باید تلاش‌مان را برای تحقق انتظارات رهبر معظم انقلاب در هر بخشی که فعالیت داریم مضاعف شود، تصریح کرد: سعی کنیم از افرادی به مثل شهدا بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی الگوگیری و نسل‌های جدید را به این راه ترغیب کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.