به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز شنبه در نشست مجمع مشورتی جوانان در دفتر امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: در مدت 10سال که از عمر این مجمع می گذرد شاهد شکوفایی جوانانی بوده ایم که متصل به این مجموعه بودند.
وی گفت: جوانان عضو این مجمع در عرصه های مختلف سیاسی، علمی، اقتصادی، فرهنگی ارتقاء داشته اند و فعالیت های این مجموعه مثبت ارزیابی می شود.
وی افزود: فعالیت در این مجموعه خودجوش و قید و بندی نداشته و هر کدام از جوانان توانمند لرستانی که تمایل دارند وارد مجموعه شده و فعالیت کرده اند.
امام جمعه خرم آباد ادامه داد: باید در هرشرایط از جوانان حمایت کنیم و این قشر را باور کنیم تا بتوانند در صحنه های مختلف نقش آفرینی کنند همچنین باید تمام تلاش خود را صرف پیگیری امور مربوط به جوانان کنیم.
آیت الله میرعمادی بیان کرد: در این مدت بیش از فرزندانم با جوانان استان ارتباط برقرار کردم و باید از فعالیت های جوانان در حوزه های مختلف در راستای بهبود وضعیت استان و قرارگیری جامعه در مسیر توسعه و شکوفایی پشتیبانی کنیم.
وی گفت: کار با جوانان دارای فراز و نشیب های مختلفی است اما برخی مسئولان چندان تمایلی برای کار کردن با جوانان ندارشته و به آنها اعتماد ندارند، من به جوانان اعتقاد و اعتماد دارم چرا که اطمینان به توانمندی جوانان باعث شکوفایی این نسل و همچنین جامعه می شود.
نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه کرد: جوانان یکی از ماندگارترین رویش ها در انقلاب اسلامی است همچنین در این راستا همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزاری گردهمایی اعضای مجمع مشورتی جوانان استان در دستور کار قرار گرفته است.
آیت الله میرعمادی بیان کرد: گزارش فعالیت های صورت گرفته در مجمع و همچنین روند ارتقای اعضای این مجموعه در بخش های مختلف پیشرفت تحصیلی، شغلی، مسئولیتی، علمی، پژوهشی احصا می شود.
وی گفت: بخشی از فعالیت های 10 ساله مجمع مشورتی جوانان لرستان در قالب یک نمایشگاه برپا می شود و تلاش می کنیم گزارشی از فکر و ایده جوانان فعال در این مجموعه ارائه دهیم.
وی نمایه کردن فعالیت های 10 ساله مجمع مشورتی جوانان لرستان را ترسیمی از منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب طی سال های گذشته دانست و ابراز امیدواری کرد که این حرکت فرهنگی بستری برای جذب بیشتر جوانان و بهبود نگاه سایر مسئولان به توانمندی این قشر باشد.
/6060/3210
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.