در این پیام آمده است: سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به مقصر اصلی تروریست‌های آمریکایی در عراق، آنچنان به موقع و هوشمندانه و مقتدرانه نواخته شد، که نه تنها موجب وحشت و حیرت نیروهای آمریکایی گردید، بلکه سیاستمداران آمریکایی و نیز سر سپردگان استکبار جهانی در منطقه و رژیم صهیونیستی را نیز در بهت و سرگردانی فرو برده است.

این پیام می‌افزاید: این اقدام به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خوبی فهماند که دستور ولی امر مسلمین جهان مبنی بر "انتقام سخت"، شعار نیست.

امام جمعه خرم‌آباد اضافه می‌کند: ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال، از طرف مردم همیشه در صحنه ی استان لرستان، از مقام معظم رهبری و همچنین فرزندان عزیزمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با اقدام قاطع خود انتقام خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همرزمانشان را گرفتند، تشکر و قدردانی می نمایم.

 این پیام اضافه می‌کند: رهبرعظیم الشان، مردم ولایتمدار و فرزندان بسیجی و حزب الهی و شجاع آن جناب در استان لرستان آماده اطاعت از فرامین حضرتعالی در همه ی عرصه های جهاد و ایثار تا ریشه کن کردن ظلم و ستم آمریکای جنایتکار در منطقه و نابودی غده سرطانی اسرائیل می باشند.

در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت دونالد ترامپ که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.
براساس این اطلاعیه، ده‌ها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است.
سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.