فرماندار لاهیجان گفت: در هفته دولت امسال 163 پروژه و طرح با اعتبار 179 میلیارد و 202میلیون و 300هزار تومان و اشتغالزایی برای یک هزار و 904نفر در هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سید محمد احمدی در جلسه شورای اداری این شهرستان بیان کرد: در هفته دولت امسال 163 پروژه و طرح با اعتبار 179 میلیارد و 202میلیون و 300هزار تومان و اشتغالزایی برای یک هزار و 904 نفر در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
 
وی موفقیت لاهیجان را در سایه وحدت و همدلی دانست و خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش حاکم بر این شهرستان مرهون همکاری شورای تامین، نیروی انتظامی، نیروهای امنیتی و دیگر مسئولان است.
 
وی فرصت‌های شغلی ایجاد شده در این شهرستان را نسبت به سال قبل سه برابر اعلام کرد.

نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تبریک انتخاب امام جمعه جدید لاهیجان گفت: مردمی بودن ، در میان مردم بودن و درک مسائل مردم از جمله ویژگی های یک امام جمعه است . 

ذبیح الله نیکفر با تاکید بر توصیه های امام راحل و مقام معظم رهبری اظهار داشت: امام جمعه باید از تجمل‌گرایی ، اشرافیت و اموری که مردم را از امام جمعه دور می کند، خودداری کند و ساده زیستی و زندگی با مردم را پیشه خود سازد. 

حجت الاسلام جعفری گیلانی عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز در این مراسم اظهار داشت: امروز ولی فقیه آگاه و دانا، رهبری کشور را بر عهده دارد ولی وظیفه ما به عنوان مردم مهم تر است و تکلیف بر مردم روشن است، باید وظایف خود را به درستی انجام دهیم. 

وی گفت: نماز جمعه در کشور ما چند نقش دارد، از یک‌سو چهره کریه استکبار جهانی را رسوا کرده و از سوی دیگر چنانچه امام جمعه در کار خود موفق باشد، آن شهر بی مسئله خواهد بود. 

وی به نا امنی در کشورهایی مختلف اشاره کرد و گفت: امروز در کشور ما بهترین نیروها در سپاه پاسداران ، نیروی انتظامی و در بدنه وزارت اطلاعات مشغول خدمت هستند و همچنن بهترین نمازجمعه در کشور برگزار می‌شود که این، از برکت فعالیت این نیروها و تامین امنیت پایدار است. 

در جلسه شورای اداری لاهیجان حجت الاسلام مهدی صدیق به عنوان امام جمعه جدید شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.