نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ثبت روز ملی کرمانشاه در تقویم را مطالبه کرمانشاهیان عنوان کرد.
 به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در حاشیه برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار ایسنا، گفت: از نظر ما کرمانشاهیان پنجم مرداد روز ملی کرمانشاه است، هرچند با وجود تلاش‌هایی که شده هنوز در تقویم ملی ثبت نشده است.
 وی ادامه داد: ثبت روز پنجم مرداد در تقویم به نام روز ملی کرمانشاه از مطالبات مردم کرمانشاه است که ما هم تحقق آن را دنبال می‌کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به پای کار بودن مسئولان برای شکوفایی ظرفیت های استان، اظهار کرد: مسئولین استان با تمام وجود پای کار هستند و تا جایی که زمینه ها فراهم باشد برای شکوفایی استان در حوزه های مختلف تلاش می کنند، اما مشکلات آنقدر زیاد است که ظرفیت ها نمی تواند خود را نشان دهد.
وی ابراز امیدواری کرد: در سایه تلاش‌های مسئولین ظرفیتهای استان کرمانشاه یکی پس از دیگری شکوفا شوند.
 امام جمعه کرمانشاه در ادامه از عملیات مرصاد به عنوان یکی از افتخارات استان کرمانشاه یاد کرد و افزود: دفاع مردم و ایستادگی آنها در جریان عملیات مرصاد که پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی منافقین به کشور ما تحمیل شد، مایه مباهات است.
 وی اضافه کرد: عملیات مرصاد به برکت حضور نیروهای سپاهی، ارتشی، بسیجی و مردم به پیروزی رسید و نقشه های شوم دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی کرد.
آیت الله علما تأکید کرد: منافقین در جریان عملیات مرصاد بنا داشتند تا تهران بیایند که این توطئه آنها علیه اسلام و انقلاب در نطفه خفه شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.