به گزارش ایرنا ، امام جمعه بهشهر در این مراسم گفت : شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و ادامه راه شهدا مهم ترین انتظاری است که شهدا از ما دارند و باید ادامه دهنده راستین این شهدا باشیم.
حجت الاسلام سیدعربعلی جباری افزود : تاکید بر ولایتمداری هم نقطه مشترک همه وصیت نامه های شهدا است که باید در این راه استوارتر از گذشته گام برداریم و دشمنان را مایوس کنیم.
وی گفت : امشب مردم ما با این حضور حماسی در وداع با شهدا نشان دادند که آرمان های شهدا هیچگاه فراموش نمی شود و باید بدانیم رهبری و اطاعت از ولی فقیه مهم ترین اصل است و هرگاه که از رهبری اطاعت کردیم پیروز شدیم.
استواردوم شهید عباس معصومی گرجی افسر پلیس راه ، پنجشنبه گذشته هنگام انجام ماموریت در جاده میناب به جاسک با تیراندازی دو شرور مسلح به شهادت رسید.
پیکر پاک هفت شهید گمنام ، روز هفتم اسفند در معراج الشهدای تهران تحویل مسئولان استان مازندران شد و مراسم وداع متمرکز استانی شنبه شب در حسینیه عاشقان کربلای سپاه ساری برگزار شد.
آیین وداع با پیکر این شهدا امشب در شهرهای مختلف استان برگزار شد و فردا سه شنبه پیکر این شهدا در شهرهای بهشهر، ساری، آمل و نور تشییع و خاکسپاری می شود.
در حال حاضر 266 شهید گمنام در مازندران مدفون هستند که با ورود هفت شهید گمنام، تعداد شهدای گمنام تدفین شده در استان به 273 شهید گمنام می رسد.
58 یادمان شهدای گمنام در استان مازندران وجود دارد و بقیه شهدای گمنام استان مازندران در مزار شهدا و یا امامزاده ها دفن شده اند.
مازندران 10 هزارو 400شهید دارد و شهرستان بهشهر در شرق مازندران بیش از 800 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.