سید خالق سجادی عصر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شهید بزرگوار نیروی انتظامی در روزهای گذشته توسط اشرار مسلح در جاده میناب به جاسک به شهادت رسید وهمزمان با تشییع 2شهید گمنام ، تشییع این شهید نیز برگزار می شود.
وی گفت: مراسم وداع با پیکر این شهید بزرگوار هم شب دوشنبه همزمان با 2 شهید گمنام در مصلای بهشهر انجام و سپس برای وداع به زادگاهش روستای آسیابسر منتقل می شود.
به گزارش ایرنا، تشییع پیکر استواردوم شهید معصومی در روز شنبه از مقابل نیروی انتظامی جاسک تا میدان امام خمینی(ره) به بندرعباس و همچنین در روز یکشنبه (امروز) در بندرعباس از مقابل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی تا بیمارستان خاتم الانبیا، برگزار شد.
پیکر استوار دوم شهید عباس معصومی گرجی هم اکنون در حال انتقال به استان مازندران و زادگاهش بهشهر است تا پس از برگزاری مراسم وداع و تشییع در شب دوشنبه و روز سه شنبه در روستای آسیابسر خاکسپاری شود.
استواردوم شهید عباس معصومی گرجی افسر پلیس راه ، پنجشنبه گذشته 5 اسفندماه هنگام انجام ماموریت در جاده میناب به جاسک با تیراندازی 2 شرور مسلح به شهادت رسید.
در همین حال به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه بهشهر روز یکشنبه در آئین معنوی وداع خانواده های پاسدار با 2 شهید ارزشمند دوران دفاع مقدس، این شهدا را حماسه سازان امنیت کشور دانست که برای آسایش و آرامش ما از جان خود گذشتند.
عابدین داغمه چی افزود: این شهدا آمدند تا بار دیگر هشداری برای ما باشند و اعلام کنند که آرمان های نظام و رهبری معظم همچنان زنده و استوار است و لذا ما باید در ادامه راه شهدا استوارتر از قبل گام برداریم.
وی گفت: این شهیدان در دفاع از آرمان های امام و دفاع از وطن گام عملی برداشتند و مردم ما هم با حضور حماسی خود در مراسم وداع و تشییع این شهدا، تجدید بیعت دوباره با شهدا خواهند داشت.
در حال حاضر 266 شهید گمنام در مازندران تدفین هستندکه با ورود هفت شهید گمنام، تعداد شهدای گمنام تدفین شده در استان به 273 شهید گمنام می رسد.
58 یادمان شهدای گمنام در استان مازندران وجود دارد و بقیه شهدای گمنام استان مازندران در مزار شهدا و یا امامزاده ها دفن شده اند.
مازندران 10 هزارو 400شهید دارد و شهرستان بهشهر در شرق مازندران بیش از 800 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
خبرنگار: مریم نظری**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1899/ 7332
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.