به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در دیدار با جانشین انتظامی استان و جمعی از کارکنان پلیس راه ایلام اظهار کرد: پلیس در حوزه های مختلف به درستی انجام وظیفه می کند و شکر خدا در عرصه های میدانی درخشان ترین کارنامه را به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به امنیت مطلوبی که در داخل کشور وجود دارد که شاید در کل جهان نمونه اش پیدا نخواهد شد، افزود: کشورهایی که داعیه ابرقدرتی دارند، امروز نا امن ترین کشورها در داخل خودشان هستند.
امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران که همیشه مورد بغض و کینه دشمنان بوده و تلاش کردند تا نا امنی را در کشور ایجاد کنند تاکید کرد: با حضور نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح در رسیدن به اهدافشان ناکام مانده اند.
لطفی یاداور شد: امنیت اجتماعی، اخلاقی کشور ایران اسلامی مرهون حضور مقتدرانه نیروی انتظامی است.
وی با اشاره به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم، گفت: برخورد شایسته با زائران، همانگونه که در ایام اربعین حسینی(ع) چه در زمان ورود به شهر مهران و چه در زمان بازگشت به کشور انجام شد در تعطیلات نوروز هم باید تلاش کرد تا مسافران راضی باشند.
حجت الاسلام لطفی با تاکید بر اینکه در ایام تعطیلات سال جدید کار پلیس سخت تر خواهد شد، اضافه کرد: برقراری امنیت برای زائران و گردشگرانی که به استان ایلام سفر می کنند بر عهده پلیس است که سال های گذشته کلیه رده های انتظامی استان آنرا به خوبی انجام دادند.
وی از زحمات پلیس راه و راهور که در زمان اربعین حسینی(ع) توانستند بار ترافیکی سنگین راه های مواصلاتی استان را عالی کنترل کنند تشکر و قدردانی کرد.
دریافت کننده: حسن کهزادیان** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
6119/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.