آخرین جلسه کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی صبح امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، در این جلسه که در محل ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی برگزار شد، نمایندگان ارگانهای مختلف نظامی برنامه های خود جهت سالگرد ارتحال امام خمینی و پنجاهمین سالگرد آغاز نهضت امام خمینی را تشریح کردند.

نماینده ستادکل نیروهای مسلح در این جلسه گفت: برگزاری مراسم امام در تمام مراکز نظامی آموزشی، پادگانها و نقاط صفر مرزی همراه با سخنرانی، حضور کارکنان و خانواده های نیروهای مسلح در مرقد امام در روز 14 خرداد، اعزام گروهی از خانواده های نیروهای مسلح به منزل پدری امام در خمین، انتشار کتب، مراسم گرامیداشت امام در عرشه ناو جماران، تهیه بسته های فرهنگی و... از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در این مناسبت است.

نماینده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هم اعلام کرد: ما 8 سیاست کلان با 8 برنامه را برای سالگرد امام خمینی ابلاغ کرده ایم که چاپ پوستر، برگزاری مسابقات و نمایشگاههای فرهنگی، بازدید از بیت امام، دایر کردن ایستگاههای صلواتی و... از جمله آنهاست.

در این جلسه همچنین روز حضور کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران، وزارت دفاع و نیروی انتظامی در منزل پدری امام در خمین مشخص شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.