به گزارش ایرنا ، این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم ، مسئولان ، خانواده معظم شهدا ، نیروهای نظامی و انتظامی و فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در هرمزگان ، از محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی تا بیمارستان خاتم الانبیا در بندرعباس تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش در بهشهر استان مازندران منتقل شد.
فرمانده انتظامی هرمزگان در مراسم ضمن تسلیت شهادت این مامور انتظامی گفت: اشرار مسلح هنوز دستگیر نشده اند اما نیروهای انتظامی هرمزگان با حضور در منطقه ، در حال پیگیری و شناسایی عاملان این جنایت هستند.
سردار عزیزاله ملکی افزود: تلاش برای دستگیری عوامل شهادت این مامور خدوم ادامه دارد و به زودی شناسایی و دستگیر خواهد شد.
وی بیان داشت: استوار معصومی در هنگام انجام وظیفه در پلیس راه جاسک –میناب به ضرب گلوله اشرار شهید شد.
استوار دوم شهید عباس معصومی گرجی افسر پلیس راه استان هرمزگان متولد 72 از سال 92 به استخدام نیروی انتظامی درآمد و از سال 94 به استان هرمزگان منتقل شد.
راکب یک دستگاه موتور سیکلت روز پنجشنبه در 20 کیلومتری شهرستان جاسک به سوی ماموران پلیس راه میناب- جاسک که مشغول کنترل سرعت خودروهای عبوری بودند، تیراندازی کرد.
با این تیراندازی استوار دوم عباس معصومی راننده خودروی پلیس ‌راه میناب - جاسک به شدت زخمی ‌شد و بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
ماموران اداره آگاهی و اطلاعات نیروی انتظامی بلافاصله در محل حادثه حاضر و هم اکنون سرنخ هایی نیز به دست آمده و تحقیقات برای دستگیری عامل یا عاملان این تیراندازی در حال انجام است.
شهرستان جاسک در 330 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
14 بهمن ماه امسال نیز رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بستک هرمزگان حین گشت زنی به همراه یکی از کارکنان انتظامی در منطقه محل ماموریت در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.
سروان علی حسن بخردان روز 14 بهمن ماه در حین گشت زنی در جاده لاورمیستان به سمت لار در استان فارس به یک دستگاه وانت پیکان با 2 راننده و سرنشین مشکوک شده و دستور ایست صادر می کند.
خودرو به دستور ایست پلیس بی توجهی کرده و راه فرار در پیش می گیرد که پس از تعقیب و گریز در مسیر طولانی و ورود به جاده های خاکی با یکدیگر درگیر می شوند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بستک در این درگیری مسلحانه مورد هدف گلوله افراد ناشناس قرار گرفت و شدت جراحت های وارده موجب شهادت وی در مسیر بیمارستان شد.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده ** انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.