آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز شنبه در مراسم «گل واژه های صبر» ویژه برنامه تجلیل از مادران دو فرزند شهید شهر قزوین که در سالن مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد، افزود: خواسته مادران شهدا این است که مسوولان حریت و آزادگی داشته باشند و زیر بار منت اشخاص نروند تا بیت‌المال حفظ شود و همه کارها روال قانونی خود را طی کند.

وی یادآورشد: باید در انتخاب مدیران دقت شود تا شاهد خیانت به بیت‌المال و انحراف در مدیران نباشیم.

آیت الله عابدینی افزود: شهدای ایران اسلامی تربیت شده مکتب حضرت ابوالفضل العباس(ع) بودند و به همین خاطر شجاعت و بصیرت آنها، امروز برای همه مردم درسی بزرگ و تأثیرگذار است.

به گفته وی شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، صاحب مادران شجاع بوده‌اند و امیرالمؤمنین(ع) به ما می‌آموزد که مادران نقش مهمی در تربیت فرزندان شجاع دارند.

امام جمعه قزوین گفت: انتظاری که خانواده‌های شهدا از مسوولان دارند این است که قدر مسئولیت‌ها را بدانند و در مسیر خدمت به مردم به کار بگیرند و از بیت‌المال و حق دفاع کنند تا در قیامت مدیون مادران، همسران و خون شهدا نباشند.

وی افزود: بخاطر همت و فداکاری‌های مادران شهدا، تحولات عظیم در ایران اسلامی و کشورهای اسلامی ایجاد شده است و همه می‌باید قدردان این عزیزان باشیم.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان قزوین ، مادرانی که فرزندانشان در دفاع مقدس به شهادت رسیدند، قبلاً خودشان در عرصه حمایت از انقلاب حضور جدی داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.