سید علیرضا عبادی روز چهارشنبه در دیدار با سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی افزود: این انقلاب مال عده‌ای خاص نیست بلکه برای تمام بشریت است و باید بسیار تلاش شود تا بر بُعد بین‌الملل و جهانی این انقلاب افزوده شود.

وی اظهار داشت: این خداوند است که انقلاب را نگه داشته است و هر کجا که ما کم کاری کرده‌ایم دست غیب الهی به کمک‌مان آمده است، لذا امیدواریم که خداوند متعال ما را قدردان این فرصت عظیم و نعمت بزرگ قرار دهد.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: امام راحل فرموده‌اند که «اگر دانشگاه‌ها اصلاح شود جامعه اصلاح می‌شود» و این یک واقعیت است.

وی عنوان کرد: دانشگاه در مدیریت فردای جامعه در امور مختلف و بالاتر از همه در سطح فرهنگی موثر است، لذا اگر مقدمات کاملی فراهم شود و دانش‌آموختگان محیط‌های عالی از علم و ایمان سرشار برخوردار باشند مردم حداکثر استفاده مادی و معنوی را از آنها خواهند داشت و طبعا از سویی دیگر نیز اگر آسیبی ببیند، مردم از آسیبش در امان نخواهند ماند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: خداوند همواره حجتش را تمام کرده و در میان قشرهای مختلف افرادی این توفیق را دارند که جمعِ بین خوبی‌ها می‌کنند که بهترین همه آنها خوبی علم و ایمان است، لذا وجود این افراد بر بقیه اشخاص حجت است.

وی گفت: در این نهادها و در مدت این چهل سال، آنهایی که در هر لباس، پست و جایگاهی که بوده‌اند، درست عمل کردند و بهترین شاهد آن شهیدان هستند که این به جای خودش محفوظ است اما طبعا هر چیزی حد نصابی دارد و اگر به حد نصاب رسد موثر است اما کمتر از آن نمی‌تواند تأثیرگذار و خودکفا باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: آسیب‌هایی که در جامعه یا محیط‌های علمی و سایر مشاهده می‌شود نشان می‌دهد، به حد نصاب مطلوب نرسیده‌ایم و این تکلیف من و شما را سخت‌تر می‌کند لذا باید تلاش و کوشش کرد تا جامعه به آن رشد واقعی خود برسد.

وی ادامه داد: برای اینکه جامعه به حد نصاب و رشد برسد باید تلاش، برنامه‌ریزی، زمان‌بندی، نظارت و هدف‌مندی در دستور کار قرار گیرد چراکه به صورت اتفاقی نمی‌توانیم به هدفمان برسیم لذا به هر میزانی که نیاز است باید برای آن طرح داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه دشمنان در کفر، ید واحده هستند عنوان کرد: آنها از شرق عالم تا غرب عالم همدیگر را پیدا می‌کنند و در حد مشترک با مکتب انبیاء الهی می‌جنگند، این در حالیست که از این طرف شاهدیم حتی آنهایی که باید در سیستم دفاع فرهنگی باشند، خودشان آسیب فرهنگی ایجاد می‌کنند.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: دشمنان، در دشمنی با ما فوق تخصص عمل می‌کنند، در کشورهای مختلف اتاق‌های فکر ایجاد کرده و امور را با تخصص تعقیب می‌کنند و همه مسائل مربوطه را با روان شناختی، جامعه شناختی و مکر و حیله دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همچنین از نظر ابزاری مجهز به انواع امکانات هستند گفت: آنچه دشمنان را ناکام می‌گذارد، من و شما نبوده‌ایم بلکه همانگونه که در اصل به وجود آمدن انقلاب، یک دست غیب الهی همراه بود و به صورت ناباور، شرق و غرب را متحیر کرد، در ادامه انقلاب نیز دست غیب الهی به کمک ما آمده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: وقتی ما درست کار نمی‌کنیم دست غیب الهی به مدد ما می‌آید و تحولی ایجاد می‌شود که شکست دشمنان رقم می‌خورد.

وی تأکید کرد: هر وقت حواسمان پرت می‌شود و می‌خواهیم این جایگاه عظیم انقلاب را به فراموشی بسپاریم خداوند ما را بیدار می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.