حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی روز سه شنبه در دیدار با معاون پارلمانی رئیس جمهوری با اشاره به اینکه همه ما خدمتگزار مردم هستیم ، اظهار داشت: در چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمن درصدد نهادینه کردن روح ناامیدی در جامعه است در این شرایط همه باید در ایجاد روحیه امیدواری در جامعه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه باید از همدلی مردم برای سربلندی نظام استفاده کرد، افزود: اجماع و هماهنگی های لازم بین تمام مسوولان استان و بویژه حمایت و پیگیری های جدی استاندار ایلام از طرح ها و پروژه های توسعه محور فضایی آکنده از همدلی و وفاق را در استان ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به رشادت ها و پایبندی مردم ایلام به نظام از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون یادآور شد: مردم این استان همواره ثابت کرده‌اند که مطیع، پشتیبان و مدافع ولی فقیه و این نظام الهی هستند.

حجت الاسلام کریمی تبار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش های مدیریت ارشد استان در بحث تقیسمات کشوری و ارتقا بخش هلیلان به شهرستان یادآور شد: این موارد مطالبه به حق مردم است که استاندار ایلام با تلاش های خود این مهم را به سرانجام رساندند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری نیز در این دیدار گفت: سفر ما به استان ایلام به مناسبت دهه مبارک فجر و با دعوت استاندار پرتلاش ایلام برای افتتاح و کلنگ زنی ۲۵۱ پروژه با اعتبار نزدیک به ۳۷۰ میلیارد تومان است.

حسینعلی امیری افزود: یکی از کارهایی که در ماه‌های اخیر انجام شد ایجاد یک شهرستان جدید در استان ایلام و ارتقا بخش هلیلان به شهرستان بود که امروز با سفر به این منطقه بطور رسمی اعلام می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه باید خدمات بیشتری به مردم ایلام صورت گیرد، تاکید کرد: مردم این استان از پیشتازان انقلاب اسلامی ایران بودند که نقش مهم و بسزایی در پیروزی آن داشتند.

وی با اشاره به تلاش های استاندار ایلام برای توسعه همه جانبه استان اضافه کرد: مدیریت ارشد استان مجرب و هم در اعضای دولت محبوب هستند و کمک های خوبی را از دولت برای استان جذب کرده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.