به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام روز پنجشنبه در نخستین شورای اداری چهارمحال و بختیاری در سال 97 تاکید کرد: مردم و مسئولان باید در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مدافع ارزش های نظام باشند.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از دهه 60 در حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی به نیکی یاد کرده اند، افزود: باید دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد آن بیش از دهه های گذشته باشد.
نکونام تصریح کرد: فاصله گرفتن از بازی ها و دعواهای سیاسی و جناحی و منفعت طلبی ها و حرکت به سمت اعتماد عمومی، اخلاص و خدامحوری برای کشور ضروری است.
وی، تلاش برای کمرنگ شدن نماز و ترویج دنیا طلبی و شهوت گرایی را توطئه دشمنان انقلاب عنوان کرد و گفت: همه باید نسبت به خطر استحاله و مصادره انقلاب از سوی دشمن هوشیار و بصیر باشند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت ماه شعبان و تلاش برای استفاده حداکثری از این فرصت باید مورد توجه همگان باشد.
وی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در طول 40 سال گذشته گرایش به اعتقادات، امور دینی، عدالت محوری، ساده زیستی، توجه به آخرت، کمالات انسانی، انصاف، ایثار، شهادت طلبی و خدمت بی منت به مردم تقویت شده است.
نکونام تاکید کرد: نباید اجازه داد انقلاب اسلامی از مسیر و ارزش های والای خود منحرف شود.
به گزارش ایرنا، در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری دستگاههای گزارشی از عملکرد استان در سال 96 و ستاد تسهیلات سفر در نوروز 97 ارائه شد.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.