معاون میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: نشست کمیته ملی برنامه‌ریزی برای تورهای ورودی ایران با حضور ریاست انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ایران، سرکنسول ایران در کراچی پاکستان، اعضای کنسرسیوم های ایران، معاون شرکت توسعه گرشگری و مدیرت هتل‌های لاله ایران و مدیران انجمن‌های دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان‌ها برگزار شد.
به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، میرحسینی افزود: این نشست فرصت بسیار مهمی برای معرفی بیشتر استان و ارتباط دفاتر استان با شرکت ها و دفاتر تورگردان ایران را فراهم نمود.
وی ادامه داد: در این جلسه ظرفیت‌های گردشگری سیستان و بلوچستان بر اساس محصولات متنوع شمال و جنوب استان معرفی و قرار است که برای تورهای ورودی به سیستان و بلوچستان بسته های تشویقی در نظر گرفته شود.
میرحسینی بیان کرد: حمل و نقل رایگان برای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ایران که تور ورودی به مقصد سیستان و بلوچستان تعریف کنند نیز به منظور ارزان سازی سفر در قالب فم تورهای آشناسازی در نظر گرفته شده و همچنین از تخفیف ویژه واحدهای اقامتی استان نیز بهره مند خواهند شد.
وی گفت: با تشریح ظرفیت های ویژه سواحل مکران و گردشگری دریایی در این نشست برنامه ریزی شد تا فم تور آشناسازی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ایران بویژه دفاتری که در بحث تورهای ورودی فعالند، در نیمه دوم سال در استان برگزار شود.
وی تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری اینگونه نشست ها و افزایش تعامل با این مجموعه فکری و برنامه ریزان سفر و گردشگری در ایران بتوانیم در آینده نزدیک، افزایش مسافر را هم در حوزه گردشگری داخلی و هم گردشگران ورودی به استان شاهد باشیم.
میرحسینی خاطرنشان کرد: در بحث پاکستان هم قرار است با افزایش همکاری‌های دوجانبه، شاهد اولین نشست بخش خصوصی ایران و پاکستان در زاهدان باشیم که بتوانیم زمینه همکاری‌های مشترک و تعاملات دو جانبه را فراهم نموده و مسیر جدید ایران پاکستان و هندوستان باعث شود تا دوباره به دروازه شبه قاره تبدیل شده و با افزایش تعامل بین مردم و بخش خصوصی گردشگری دو کشور شاهد توسعه و امنیت پایدار در منطقه باشیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.