مجید بامری جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برق این روستاها از ساعت 16 امروز به دلیل رعد و برق شدید و آسیب جدی به شبکه برق قطع شده است.
وی ادامه داد: نیروهای امدادی اداره برق دلگان در حال رفع مشکل قطعی برق این روستاها هستند.
مسئول بهره برداری برق منطقه ای دلگان ضمن تشکر از صبر مردم گفت: مشکل بوجود آمده در حال رفع است و تا ساعت 22 امشب برق این روستاها وصل خواهد شد.
به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان بارش های همرفتی در شبانه روز گذشته در 21 ایستگاه هواشناسی و بارانسجی استان گزارش شد.
محسن حیدری اظهار داشت: بیشینه این بارش ها در سرباز رخ داد به طوریکه در ایستگاه بارانسنجی 'کجدر' این شهرستان 31 میلی متر باران ثبت شد.
وی ادامه داد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ادارات هواشناسی سطح سیستان و بلوچستان تا ظهر امروز از 21 ایستگاه هواشناسی و بارانسنجی شهرستان های سرباز، نیکشهر، دلگان، بزمان، ایرانشهر، سراوان و خاش گزارش بارندگی دریافت شده که بارش های هفت ایستگاه بین 10 تا 31 میلی متر بوده است.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته میزان بارش های «مهبان» از توابع نیشکهر 17، کارواندر از توابع خاش 15، شهر سراوان 10.2 و چاه شور از توابع دلگان 10 میلی متر بوده است.
وی بیان کرد: بر اساس خروجی مدل های پیش یابی، همچنان تا پنج روز آینده شرایط برای وقوع رگبارهای باران همراه با رعدوبرق، تند باد موقتی و گرد و خاک، احتمال تگرگ در نواحی مرکزی و جنوبی استان فراهم است.
حیدری تصریح کرد: از فردا حتی احتمال بارش های پراکنده در شهرهای شمالی استان وجود دارد اما امروز جمعه تمرکز بارش ها در نواحی مرکزی، جنوب شرق و برخی نواحی نیمه جنوبی استان است.
9914**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.