علی ملاشاهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی به سیستان و بلوچستان انتظار می رود در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه رگبار ملایم تا متوسط و رعد و برق در نواحی مرکزی سیستان و بلوچستان بویژه شهرستانهای بزمان، خاش و ارتفاعات شمال ایرانشهر روی دهد.
وی ادامه داد: روزهای جمعه و شنبه دامنه فعالیت سامانه بارشی گسترده تر شده و در اکثر نقاط سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود و در برخی نقاط نواحی مرکزی و جنوبی احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدن موقتی مسیل ها وجود دارد.
رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان از وزش باد شدید در مرکز استان خبر داد و افزود: از بعدازظهر چهارشنبه تا شنبه در زاهدان و سایر نقاط نواحی مرکزی استان وزش باد شدید با سرعت بین60 تا بیش از 80 کیلومتر برساعت انتظار می رود و در نقاط مستعد سبب خیزش گرد و خاک خواهد شد.
وی در باره آخرین وضعیت جوی دریای عمان نیز گفت: از دوشنبه تا عصر سه شنبه و همچنین طی روزهای جمعه و شنبه وزش باد شدید بر روی دریای عمان رخ می دهد که برآورد می شود دریای عمان در این روزها مواج و متلاطم خواهد شد.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.