مرتضی کوچکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت های قرآنی اردیبشهت در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، دعاخوانی و اذان برگزار شد.
وی افزود: مرحله استانی این دوره از رقابت های قرآنی 19 تا 20 تیر در زاهدان برگزار و نفرات برتر آن به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان هدف از برگزاری این دوره از رقابت های قرآنی را ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی، شناخت شکوفایی استعدادها و تربیت نخبگان قرآنی ذکر کرد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به گواه بسیاری از کارشناسان مسائل دینی و اجتماعی یکی از استان های برتر کشور در زمینه فعالیت های قرآنی به حساب می آید به طوری که علاقه مندی به علوم دینی، عشق به اسلام و قرآن و پیامبر (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در جای جای این استان موج می زند و مردم مومن، خداجو و عاشق و دلباخته آن از هر فرصتی برای فراگیری مسائل دینی به ویژه حفظ قرآن کریم بهره می برند.
تربیت افزون بر 50 هزار نفر حافظ قرآن، برگزاری دوره ها و کلاس های متعدد و محافل قرآنی و وجود صدها مسجد و حسینیه و تکیه، سیستان و بلوچستان را به استان حافظان قرآن تبدیل کرده است.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.