رضا نجفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از داوری در رشته حفظ کل مهدی میر بلوچ، حسام الدین کریم زایی، فاروق حنبلی و در رشته حفظ ١5جزء مهرزاد ریاضی فرد، علی هونک زهی و محمود رئیسی به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.
وی ادامه داد: همچنین در رشته قرائت انس مونسان، علی میری و عبدالصمد رئیسی و در رشته اذان عبدالجلیل عادلی شاد، حسام الدین کریم زایی و فاروق حنبلی عناوین برتر را کسب کردند.
رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برترین های این دوره از رقابت ها، 19 بهمن در رقابت های کشوری به میزبانی مشهد شرکت می کنند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به گواه بسیاری از کارشناسان مسائل دینی و اجتماعی یکی از استان های برتر کشور در زمینه فعالیت های قرآنی به حساب می آید به طوری که علاقه مندی به علوم دینی، عشق به اسلام و قرآن و پیامبر (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در جای جای این استان موج می زند و مردم مومن، خداجو و عاشق و دلباخته آن از هر فرصتی برای فراگیری مسائل دینی به ویژه حفظ قرآن کریم بهره می برند.تربیت افزون بر 50 هزار نفر حافظ قرآن، برگزاری دوره ها و کلاس های متعدد و محافل قرآنی و وجود صدها مسجد و حسینیه و تکیه، سیستان و بلوچستان را به استان حافظان قرآن تبدیل کرده است.
7316**3042 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.