به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا دهقان روز یکشنبه در نشست گفتمان دینی 'ولایت فقیه در عصر غیبت' در دبیرستان دخترانه نرجس شهرستان خاش افزود: ولایت فقیه در جامعه اسلامی ایران نقش هدایتگری را بر عهده دارد که توانسته کشتی انقلاب اسلامی را در چهار دهه به خوبی و با شایستگی رهبری کند.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در سالهای اخیر به عنوان ولی امر مسلمین توانسته اند در مسیر بزرگان دین گام بردارند و هدایت ها و رهنمودهای ایشان سبب بیداری امت اسلامی و نجات ملت های مظلوم دنیا از چنگال ظالمان و مستکبران شده است.
امام جمعه خاش ادامه داد: داشتن بصیرت و کمک به اجرای عدالت، مبارزه با مستکبران و نجات دادن مظلومان در کنار اجرای مبانی، دستورات و احکام متعالی دین مبین اسلام وظیفه همه اقشار جامعه است.
وی اظهار داشت: اطاعت از ولی فقیه در عصر حساس کنونی یکی از موضوعات بسیار مهم بوده که باید همگان آن را سرلوحه کاری خود قرار دهند.
حجت الاسلام دهقان اظهار داشت: دشمنان اسلام و کشور در چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی با ترفندهای مختلف تلاش کرده اند بین ملت ایران، رهبری و مسئولان کشور فاصله ایجاد کنند که خوشبختانه با حضور همیشگی و پرشور مردم در صحنه و تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در رسیدن به اهداف شان ناکام مانده اند.
به گزارش ایرنا خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.